Gyorshivatkozások:
- A vásárlási folyamatról
- A szállítási & kézbesítési folyamatról
- A rendelésedről utólag
- Szavatosság, jótállás és garancia
Vásárlási folyamat
A regisztráció nem kötelező, de több előnye is van:
- Folyamatosan nyomon követheted, hogy milyen státuszban van a leadott rendelésed.
- Következő vásárlásodnál nem kell újra megadnod az adataidat.
- Korábbi rendelésedet néhány kattintással megismételheted.
A regisztráció nem jár semmilyen kötelezettséggel és bármikor törölheted. Adataidat a GDPR-nek megfelelően kezeljük, és nem fogunk kéretlen üzeneteket küldeni Neked.
Igen, rendelésedet telefonon keresztül is leadhatod ügyfélszolgálati időben (hétköznap 8:00-17:00, szombaton 8:00-12:00)!
A rendeléshez a következő adatokra lesz szükség:
- a rendelt termékek adatai: termékek elnevezése, cikkszáma, típusa, valamint a kívánt mennyiség. Minél pontosabb adatokat adsz meg, kollégánk annál gyorsabban megtalálja az általad kért termékeket.
- szállítási és számlázási adatok: név, cím, céges vásárlás esetén adószám és a szállítás módja. Kérjük jelezd, ha a szállítási és számlázási adatok nem egyeznek meg.
- elérhetőségek: e-mail cím és mobiltelefonszám
Telefonos rendelés esetén az online bankkártyás fizetés sajnos nem lehetséges, így ilyenkor csak előre utalással vagy utánvéttel fizethetsz.
A szállítás módjáról kérdezd kollégánkat, vagy nézz utána a Szállítási információk menüpontban.
Kollégánk a beszélgetés során webáruházunkban rögzíteni fogja a rendelésedet, amelyről e-mailben is értesülni fogsz.
Minden nálunk leadott rendelésről ÁFÁ-s számla készül, így ezt nem kell külön igényelned. Az elkészült bizonylato(ka)t elektronikus formában kapod meg e-mailben - ez a cégünknél alkalmazott eljárásrend alapján aláírás és bélyegző nélkül is érvényes és hiteles.
Természetesen tudunk Neked árajánlatot készíteni.
Ha eldöntötted mit szeretnél, írj egy e-mailt az info@tintasziget.hu-ra, amiben szerepelteted a kért termékek nevét/cikkszámát és mennyiségét, a cég számlázási adatait és elérhetőségeidet.
Kollégánk a lehető leghamarabb elkészíti árajánlatodat és válaszolni fog Neked.
Céges vásárlás esetén rendelésed leadásakor az Elérhetőség pontban pipáld ki a Cégként vásárolok checkboxot.
Kérünk ezt a lehetőséget válaszd akkor is, ha egyéni vállalkozó vagy!
Ne feledd, ebben az esetben az adószám megadása kötelező!
Raktárkészletünk folyamatosan változik az online és offline vásárlások valamint a beszerzések függvényében - a gyakori változások miatt pontos készletinformációt nem jelenítünk meg oldalunkon.
Ha nagyobb mennyiségben vásárolnál és biztosra akarsz menni, lépj velünk kapcsolatba és kollégáink segítenek abban, hogy tudjuk-e Neked biztosítani a kívánt mennyiséget.
Ha már rendeltél és esetleg nincs a termékből a kellő mennyiségben raktáron, értesíteni fogunk a lehetőségekről (megvárod a következő szállítmányt, módosítod a mennyiséget, csereterméket kérsz...).
Ha minden rendelt termék Raktáron elérhetőségű:
Csomagzárás minden hétköznap 12:30 és 13:00 között van. Mindent megteszünk azért, hogy az addig leadott rendeléseket ki is küldjük az aznapi futárral és így a következő munkanapon nálad lehessen.
Sok esetben még akár a 14:00-kor leadott rendeléseket is fel tudjuk adni Neked aznap, de ezt nem tudjuk garantálni.
Ha 13:00 után rendelsz, rendelésed valószínűleg a következő munkanapon kerül átadásra a futárnak, így a rendeléstől számított 2. munkanap fogod megkapni azt.
Ha van olyan termék a rendelésedben, ami Raktáron elérhetőségű:
A Raktáron elérhetőségű termékek budapesti raktárunkból* érkeznek mezőkövesdi központunkba feldolgozásra és csomagolásra, ami +1 munkanapot vesz igénybe, így ha ilyen státuszú terméket rendelsz, rendelésedet 2-3 munkanapon belül kaphatod kézhez.
(*Budapesti raktárunk nem átvevőpont, itt sem vehetsz át termékeket személyesen.)
Bármilyen megjegyzésed van (akár Nekünk, akár a futárnak), azt rendelésed leadásának legvégén, az Összegzés / RENDELÉS ÖSSZEGÉZÉSE lépésnél a Megjegyzés a rendeléshez szövegdobozba írva tudod megadni.
Amennyiben a megjegyzés a futárnak szól, ezt feltüntetjük a csomagodon.
Igen, webáruházunkban lehetőséged van online bankkártyás fizetésre is. Ne feledd, minden online bankkártyás fizetéshez szükséges az ún. 'erős ügyfél-azonosítás' - ha ez a te bankkártyádhoz még nincs bekapcsolva, a tranzakció nem fog sikerülni. Ezzel kapcsolatos segítségért és további információkért keresd fel bankod weboldalát vagy ügyfélszolgálatát.
Szállítás, kézbesítés
A szállítási módokról és díjakról részletesen ide kattintva olvashatsz.
Rendelésedet a házhoz szállításon kívül kérheted GLS csomagpontra, MPL PostaPontra, MPL csomagautomatába és postára is, hogy a Neked legkényelmesebb módon csomagodhoz juthass.
Amikor rendelésedet átadjuk a futárnak 2 e-mailben is értesíteni fogunk. A futárcég által küldött levélben találni fogsz egy csomagkövetési azonosítót, aminek segítségével nyomon követheted, hol tart rendelésed szállítása.
A csomagkövetést az alábbi linkeken érheted el:
Amennyiben a csomagot még nem látod a futárszolgálat rendszerében, kérünk várj néhány órát – lehetséges, hogy még nem ért be a csomagod a központba feldolgozásra.
Ha még nem kaptál arról értesítést, hogy csomagodat a futárszolgálat felvette volna tőlünk, keress fel minket e-mailben vagy telefonon és kollégáink tájékoztatást adnak rendelésed állapotáról.
A csomagodat kézbesítő futár elérhetőségét sajnos mi sem tudjuk, de a futárszolgálat ügyfélszolgálata segíthet kérdésedben:
MPL ügyfélszolgálat:
- Telefonszám: +36-1/767-8282
- Elérhetőség: hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-17:00, csütörtökön 8:00-20:00 között.
GLS ügyfélszolgálat:
- Telefonszám: +36-29/88-6700 vagy +36-20/890-0660
- Elérhetőség: hétfőtől péntekig 7:00-20:00 között.
Rendelésedről utólag
Utólag csak abban az esetben módosíthatod rendelésedet, ha azt még nem adtuk át a futárnak. Ilyenkor számíts arra, hogy a hozzáadott vagy lemondott termékek súlya vagy a módosított szállítási vagy fizetési mód miatt a rendelés végösszege (szállítási és fizetési díj) változhat.
Ha a csomagod már a futárnál van, rendelésed kiegészítésére sajnos nincs lehetőség.
Szeretnénk minél kevesebb papírt használni, így számlát a csomagban nem fogsz találni. Az elkészült bizonylatot kollégáink már a csomagod postázása előtt elküldték neked egy e-mailben. Amennyiben ezt az e-mailt nem kaptad meg, keress fel minket bármelyik elérhetőségünkön, és kollégáink újraküldik Neked az elektronikus számlát.
A cégünknél alkalmazott eljárásrend alapján a számla aláírás és bélyegző nélkül is érvényes és hiteles, így az e-mailben kapott PDF fájlt bármikor kinyomtathatod, ha papír alapú számlára van szükséged.
Először kérünk ellenőrizd, nem e sérült a csomag. Ha a csomagodon olyan sérülést találsz, ami vezethetett ahhoz, hogy hiányozzon belőle valami (pl. sérült dobozból kieshetett a termék), először minél előbb vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal. Ilyenkor jegyzőkönyvet fognak felvenni a sérült csomagról, hogy ki tudják deríteni a hiányzó termék hollétét. Ezt követően keress fel bennünket is, hogy minél előbb megkaphasd a hiányzó terméket.
Ha nem találtál a csomagon sérülést, írj nekünk egy e-mailt a hiányzó termékekről és tüntesd fel benne a rendelés- és/vagy számlaszámot, valamint csatolj egy fotót a csomagról. Ha valóban kifelejtettünk valamit a csomagodból, elnézésedet kérjük - a lehető leghamarabb postázni fogjuk Neked a hiányzó terméket (természetesen a szállítást mi fizetjük, ez Neked semmilyen plusz költségbe nem kerül).
A kárbejelentés folyamatáról egy ponttal lejjebb, a Sérülten érkezett a csomagom. Kinek jelenthetem? részben olvashatsz.
Ha a csomagodon külső sérüléseket találsz, és a csomag átvételekor a futár erről nem készített jegyzőkönyvet, a lehető leghamarabb vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal. Ezt követően a panaszodtól és a futárszolgálat válaszától függően fog történni az esetlegesen sérült termékek pótlása.
Ha nem találtál külső sérülést a csomagodon, de a annak kibontása után mégis találtál sérült terméket, minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot. Küldj nekünk egy e-mailt a sérülés részletes leírásával (csatolj mellé képeket is), hogy a lehető leggyorsabban orvosolni tujuk a problémát.
A futárszolgálattal ebben az esetben is tanácsos felvenni a kapcsolatot a kárbejelentés miatt.
Az MPL kárbejelentési folyamatáról ide kattitva ('Sérülten kaptam meg a küldeményt, amit átvételkor nem vettem észre...' pont), a GLS-éről pedig ide kattintva ('Kárbejelentés' pont) olvashatsz.
A kifogyott tonerek veszélyes hulladéknak minősülnek, így azokat csak az ehhez szükséges hatósági igazolvánnyal rendelkező, hivatalos átvevőnél lehet leadni ártalmatlanításra - innen kerülhetnek az üres festékkazetták újrahasznosításra.
Cégünk kizárólag az általunk forgalmazott kellékanyagokat tudja átvenni.
Ez nem visszavásárlást jelent, kizárólag a tonerek átvételét és a hivatalos átvevőhöz történő elszállítását.
A tőlünk vásárolt tonereket visszaküldheted Nekünk postán, vagy behozhatod őket központunkba is személyesen. Ez előtt lehetőség szerint keress fel minket e-mailben vagy telefonon, és értesítsd kollégáinkat leadási szándékodról - ehhez szükséges lehet a rendelés(ek) vagy számla(számlák) száma, amely igazolja a vásárlásodat.
Tudtad, hogy a kifogyott tonereket akár újra is töltheted?
Az ehhez szükséges kellékeket (tonerpor, chipek) megtalálod webáruházunkban is: Kellékek toner töltéshez
YouTube-on találhatsz a töltés folyamatát bemutató videókat is!
Szavatosság, jótállás, garancia
A termék jótállási idejét minden esetben feltüntetjük a számlán. Az jogszabályi előírások minden esetben érvényesek ("sávos jótállás", erről bővebben ide kattintva olvashatsz).
Amennyiben a termék még jótállási időn belül van (ez a számlán fel van tüntetve, a kézhezvétel napjától számítva), vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben - részletezd a hibát, ha szükséges csatolj fotót is. Ezt követően mindenképp keresni fogunk e-mailben vagy telefonon.
Ha már egyeztettél kollégáinkkal a problémával kapcsolatban és jótállás alá tartozik a hiba, kollégáink futárt fognak küldeni a termékért - ennek részleteiről e-mailben értesíünk majd.
Ilyen esetben a szállítási költséget a Polgári Törvénykönyv 6:166.§-a alapján mi álljuk.