Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Elfogad
Termékek Menü
+36 30 655 4403

Az online bankkártyás fizetésről

2020. május 29-től lehetőséged van rendelésedet online, bankkártyával kifizetni a Borgun (B-Payment) rendszerén keresztül.

A fizetés menete

Az online bankkártyás fizetés jelenleg a Borgun rendszerén keresztül történik.
A rendelésed véglegesítését követően a visszaigazoló oldalról a rendszer a Borgun online felületére irányít át, ahol a bankkártyád adataid megadásával, majd a saját bankod által kivitelezett biztonsági ellenőrzés sikeres elvégzésével tudod kifizetni a rendelésed ellenértékét.
A fizetés sikerességéről (vagy esetleges sikertelenségéről) mind Tőlünk, mind a Borgun rendszerétől e-mail értesítést kapsz.

Sikeresen kifizettem a rendelést, most mi következik?

Kollégáink hamarosan feldolgozzák rendelésedet, amiről e-mailben értesítünk - ez az e-mail tartalmazni fogja a rendelésedről elkészült ÁFÁ-s számla elektronikus másolatát (persze a csomagodban meg fogod találni az eredeti példányt is). A feldolgozást és az esetleg nem raktáron lévő befoglalt termékek központunkba való beérkezését követően rendelésedet kollégáink becsomagolják, és az általad választott futárszolgálatnak adják át szállításra (amiről szintén értesítünk e-mailben).

A fizetés sikertelen volt. Mi a teendő?

Amennyiben a fizetés bármilyen okból sikertelen, rendszerünk ismételt online bankkártyás fizetési próbálkozásra, vagy a fizetési mód megváltoztatására is lehetőséget ad.